Vstupte do ztraceného světa ....

Statistika

Oficiální zahájení provozu 

   6.dubna 1909

 

 

Počty přepravených osob

  1909 :      689 293

  1910 :   1 069 430

  1920 :   5 188 801

  1930 :   3 718 321

  1940 :   5 882 269

  1950 :  13 320 705

  1955 :  17 946 997

  1958 :  18 783 623

Zde je moc dobře vidět "neperspektivnost" tramvajové přepravy.

V letech 1946-1960 jezdily v úseku Radvanice-Ostrava sopravy složené z jednoho motorového vozu a TŘÍ vlečných vozů, na Hranečníku býval připojený na konec soupravy ještě jeden motorový vůz, aby nebylo nutné na konečné v Ostravě přepřahat. V úseku Radvanice-Karviná jezdily vždy maximálně dva vlečné vozy.

 

 

Délka trati

v roce 1909

  Délka hlavní trati                          19,786 km

      odbočka k Polské Ostravě           0,875 km

      odbočka k nákladnímu nádraží    0,203 km

 

v roce 1953

  Ostrava-Karviná Stalingrad            25,25 km

  jízdní doba                                    85 minut

 

 

 

 Seznam stanic a kilometrové vzdlenosti od výchozí stanice ke dni otevření dráhy
Vzdálenost [km] Název zastávky
0,000 Antonínovo náměstí
1,047 Zárubek
2,529 Hranečník - jáma Jan Marla
4,132 Radvanice ve Slezsku
7,026 jáma Albretch
7,997 Zahradnicy
9,242 Petřvald
10,808 jáma Márjánka
12,773 Orlová klášter
14,551 Lazy
16,059 jáma Jindřich

16,656

jáma Hohenegger
17,984 jáma Gabriela
18,896 Karviná pivovar
19,685 Karviná nádraží

 

Vyhledávání

Kontakt

Zaniklý svět tramvají Ostrava-Poruba